Daňová evidence
V roce 2004 zaniklo v České republice jednoduché účetnictví a zůstalo pouze účetnictví podvojné. Svým způsobem na zaniklé jednoduché účetnictví navazuje daňová evidence. Vedení daňové evidence pracuje na podobných principech.
Ustanovení §7b odst.1 zákona č.586/1992 Sb. zákona o daních z příjmu stanovují obsah daňové evidence nikoli však formu jeho zpracování. Zde je ponechán prostor pro individuální zpracování příjmů a výdajů v mezích zákona. Nejčastějšími formami vedení daňové evidence jsou deníky příjmů a výdajů nebo evidenční karty. Toto ustanovení se vztahuje na fyzické osoby, které nevedou účetnictví a uplatňují daňové výdaje ve skutečné výši. Jedná se tedy o osoby, které před rokem 2004 vedli jednoduché účetnictví podle zákona č. 563/1991 Sb.
Pomocí vedení daňové evidence dochází k zajištění základu daní z příjmu, přehled o příjmech a výdajích, v členění potřebném pro zjištění daní a také přehled o stavu majetku a závazcích, které ovlivňují daň z příjmu.
Tato služba zajišťuje kompletní vedení daňové evidence nebo dle požadavků klienta, kontrolu či rekonstrukci daňové evidence. Zpracování daňové evidence je možné za různé časové úseky např. měsíčně či čtvrtletně.